Aș da orice ca să o întorc înapoi.

Salutare prieteni !

Uite că au trecut deja  399 zile de cînd am pierduto….. Da,da deja 1 an,1 lună și 4 zile pare atît de mult da simt că parcă mai ieri o avem alături la piept și îi spuneam că o iubesc enorm.

Serios aș da orice , înțelegi chiar orice. Poate pare prostesc  , dar așa simt, aș da prietenii , viața , aprope totul ce am financiar… Doar ca să o întorc înapoi la mine …
Și știi sunt zile, cînd doar pozele cu noi și în căști  Жуки – Батарейка sau Кравц – Обнуляй și pur și simplu plângi. Și nici nu înțelegi de ce așa de-a pula tot în viață, atunci vin așa gânduri ca: „Poate trebuie să mor sau măcar să am amnezie parțială”…
Acum îmi dau seama că în viața asta ar trebui să prețuiem orice moment. Și nu contează cît de supărat sau fără dispoziție ești.
Ai persoane care te iubesc…. Asta cu adevărat e important.

P.S: Nu te grăbi să o fuți faceți dragoste.

Bucurăte de momente simple și nu doar de sex.
Eu am înțeles asta prea târziu …Am scris asta aici pentru că vreau că oamenii să apreciezi dragostea care li se oferă.
Tu nu fi ca mine, respectăți iubirea- respectăți alegerea!

Lasă un comentariu